+++++ မဂၤလာ ရွိေသာေန႔ေလးတစ္ေန႔ ျဖစ္ပါေစ … ကြ်န္ေတာ္တို႔ Huawei Honor 4x Users Myanmar Team ရဲ႕ Blog ေလးကို လာေရာက္တဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္ မိတ္ေဆြတို႔အတြက္ မိုဘိုင္းလ္ဖုန္းနဲ႕ကြန္ျပဴတာ နည္းပညာမ်ား၊ဗဟုသုတမ်ားႏွင္႔ ျမန္မာစာတန္းထိုး ဇာတ္ကားမ်ားကို အေကာင္းဆံုးတင္ဆက္ေပးေနပါသည္ +++++ လာေရာက္တဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္ +++++

Honor 4X Users Myanmar Team

Sunday, December 25, 2016

Xiaomi စမတ္ဖုန္းမ်ားအတြက္ Mi Account Remove bat ဖုိင္

Xiaomi စမတ္ဖုန္းမ်ားအတြက္ Mi Account Remove bat ဖုိင္

 




Xiaomi စမတ္ဖုန္းမ်ားထဲမွ model ေတာ္ေတာ္မ်ားကုိ Mi Account Remove
ျပဳ လုပ္ေပးႏုိင္တဲ့ bat ဖုိင္ေလးကုိတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒီ bat ဖုိင္ေလးကုိေတာ့
Ko Than Toe Aung မွ ေရးသားမွ်ေဝေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။ bat ဖုိင္ေလးကေနျပီး
Bootloader unlock ျပဳ လုပ္ျပီးသား ေအာက္ပါ model မ်ားကုိ Account Remove
ျပဳ လုပ္ေပးႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

aries = Xiaomi Mi 2/2S
armani = Redmi 1S
cancro = Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 CDMA/WCDMA/LTE
dior = Redmi Note 4G
ferrari = Xiaomi Mi 4i
gucci = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM)
mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S
pisces = Mi3 TD
virgo = Xiaomi Mi Note
wt88047 = Redmi 2
wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A


http://www.mediafire.com/?kwnl6b89mzbbiw2


credit & password – thantoeaung

No comments:
Write comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Recommended Posts × +